Jak probíhá objednávka
1. Vyplňte poptávkový formulář
Máte zájem o výrobek z naší nabídky? Vyplňte nezávazný poptávkový formulář u vybraného produktu. Pokud nemáte vybranou konkrétní pomůcku, zanechte nám na sebe údaje pomocí kontaktního formuláře.
2. Obratem vám zavoláme
Po odeslání poptávkového formuláře vás obratem telefonicky kontaktujeme – nejpozději následující pracovní den. Probereme vaše konkrétní požadavky a dohodneme se na osobní návštěvě u vás doma. Tu realizujeme obvykle během týdne od našeho telefonátu a je samozřejmě zdarma.
3. Přijedeme zdarma k vám domů
Během osobní návštěvy si prohlédneme bariéru ve vaší domácnosti a zhodnotíme možnosti, jakým způsobem ji nejlépe překonat. Navrhneme řešení na základě našich dlouholetých zkušeností, ale vždy s ohledem na vaše specifické potřeby a požadavky.
4. Připravíme cenovou
Přibližně během jednoho týdne vám vypracujeme cenovou nabídku, kterou musíte doložit k žádosti o příspěvek z Úřadu práce. Rádi vám podrobněji objasníme celou problematiku příspěvků a poradíme, jakým způsobem postupovat při podání žádosti, aby byla vyřízena co možná nejdříve. V případě jakýchkoliv doplňujících dotazů se na nás můžete kdykoliv telefonicky obrátit.
5. Vyhotovíme výkres
U plošin, sedaček a výtahů vám bezplatně vyhotovíme také výkres, abyste získali konkrétní představu, jak bude realizace vypadat přímo ve vašich prostorách. Výkres si od vás před objednávkou necháme schválit.
6. Zapůjčíme pomůcku
V případě zájmu vám po dobu vyřizování příspěvku pomůcku zapůjčíme. Pokud se následně rozhodnete pro objednání výrobku u nás, půjčovné vám odečteme z ceny.
7. Instalace u vás doma
Po schválení příspěvku z Úřadu práce si s vámi odsouhlasíme konečnou objednávku a můžeme se pustit do instalace. Máte další otázky? Využijte naši bezplatnou telefonní linku 800 886 886.